2013. február 28., csütörtök

12.rész

12.rész
Koncert.


Louis

Reggel olyan volt a hangulatom...hogy nagyon rossz....Rájöttem hogy tulajdonképpen én miért stresszelem magam ezen a egészen?Rendben haragudjon azért mert ő volt hülye!Nem érdekel ha ő ilyen akkor meglátja én milyen tudok lenni.Reggel én keltem legkésőbb,lebaktattam.
-Lou..figyelj...-kezdett bele Harry,de egy egyszerű mozdulattal kikerültem.
-Hi five fiúk.-emeltem fel a kezemet a fiúk meg sorba belecsaptak,csináltam magamnak egy kávét.
-Egyébként meg jó reggelt.-mosolyogtam.Régen hallottam anyától amikor a húgaimnak ezt mondja:"Utál?!Ne foglalkozz vele!Utáljon,te csak mosolyogj légy vidám és ne foglalkozz vele..." Ezek a szavak csengettek a fülemben mikor belekortyoltam a kávémba, a fiúk mosolyogtak.Harry kibattyogott a konyhából,megvontam a vállam és tovább ittam.
-Minden rendben Lou?-kérdezte Niall.
-Velem teljesen.-néztem rá mosolyogva.
-Megyünk tévézni?-kérdezte Liam,mindenki benne volt.
-Én inkább maradok,ezt megiszom és utána odamegyek.-mosolyogtam rájuk.Bólintottak és elindultak kifelé,én felültem a pultra Harry jött be,tovább ittam a kávém minden féle probléma nélkül és közben gondolkodtam.
-Tudod Lou arra gondoltam hogy talán...-mondta de leugrottam a pultról és kimentem.Nem vártam meg mit akar mondani,őt se érdekelt én mit akartam akkor mondani.Akkor engem se érdekel az ő mondandója.Nem sokkal később Paul jött hogy készülődjünk,mindenki felöltözött és már szálltunk is be a buszba,én nevettem a többiekkel,rajongók ezrei vártak minket és integettem meg aláírtam pár dolgot és ha Paul nem szól rám akkor még fotózkodtam volna is de ha menni kell akkor menni kell...bent felöltözöttek minket és elkezdtük.Hihetetlen sikerünk volt,néha megálltunk beszélgetni.


Zayn

A Lout és Harryt figyeltem,olyan furán viselkedtek.Nem ilyenek szoktak lenni egymással,hogy van valami baj csak akkor tudatosult bennem amikor Harry odaakart menni Louhoz:
De inkább mégsem tette....Mintha megijedt volna,vagy nem is tudom.Fura volt az egész...

Harry

Az ajkaimat haraptam egész előadás alatt,többször is Lout figyeltem...volt amikor odaakartam menni hozzá,de meggondoltam magam mivel láttam hogy megint másfelé néz...szinte átnézett rajtam,így inkább rögtön hátra is léptem.Nagyon rosszul esett ez az egész...igen én voltam a hülye.De...igen...tényleg én szúrtam el...
-Louis kérlek...-próbáltam meg elkapni egyszer a kezét de elrántotta,nem nézett rám.
-A következő szám...Az Little Things.-mondta majd el is fordult...de elkaptam a tekintetét ahogy rám néz majd,el és elindult a színpad széle felé,belekezdtünk az Little Things-be,az egyik résznél tényleg majdnem elsírtam magam,de muszáj volt tartanom magam mivel utána a szólóm jött és nem akartam hogy valaki észrevegye,háttal álltam majd amikor én jöttem megfordultam és énekelni kezdtem,a végén megtöröltem a szemem,akkor vitték vissza hozzám a kamerát így azt a nagy képernyőn mindenki látta,elkeseredésemben leugrottam a rajongókhoz,mindenki rám vetette magát,ők legalább szeretnek...a biztonságiak gyorsan visszatettek a színpadra,a fiúkkal a végén megálltunk,nekünk Louval egymás mellett kellett volna állnunk de inkább Zayn beállt közénk.Nagyon rosszul éreztem magam,mintha kifacsartak volna,elköszöntünk és én voltam az első aki még köszönés közben elment...nem bírtam tovább mosolyogni.

2 megjegyzés:

  1. I-M-Á-D-O-M :D már könnyeztem mikor olvastam istenem :"( csak béküljenek ki :) a köve legyen hosszabb amúgy ügyi vagy :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii <3 :D hihi:) majd meglátjuk mi lesz belőle :P és rendben csak akkor már nagyon katyvasz lesz az egész de igyekszem.Köszi xx :D

      Törlés