2013. február 24., vasárnap

8.rész


8.rész
Truth or dare?

Harry

Mivel ez egyszerű hétvége volt felvettettem az az ötletet hogy játszunk egy kicsit se szokványos felelsz vagy merszet.Amiben,Zayn és Niall benne volt,Liam kicsit tartott az ötlettől,de győzködtük. Lou viszont teljesen ellenállt és mondta hogy ő nem fog ebbe belemenni,mert a végén elfajulnak a dolgok...igen ezzel mint tisztában voltunk anélkül hogy mondta volna.De kisebb unszolás után beadta a derekát,szerencsére.
-Na akkor mondom a szabályokat:
×1 perced van a kérdés kitalálására...ha nem...akkor iszol vagy vetkőzöl
×Ha nem válaszolsz akkor vagy iszol vagy leveszel valamit
×Nem gyermekded kérdéseket teszünk fel!!!-mondtam az utolsó jól kihangsúlyozva,majd elmentem a konyhába és 3 üveggel jöttem vissza leraktam,leültünk egy körbe,Niall középre rakott egy vízzel negyedig megtöltött flakont.Pörgetett...egész jó volt a játék mivel mindenki komolyan vette a szabályokat,Niall és én ittuk a legtöbbet,Zaynen már csak alsógatya volt,Louis kissé józanon ült alsóban,kétszer nem válaszolt...talán egyszer ivott...vagy nem?Nem emlékszem....Liamről lejött a póló és ivott legalább kettőt.
-Na gyerünk már!-mondtam és Zaynre néztem,ő mondott Louisnak feladatot.
-Jó ne sürgess Hazza...-fogta a fejét Zayn.
-Na de gyerünk!Bradford...gyerünk már...valami jót!!-ráztam meg és nevetve.
-Jó nesze akkor kérek egy Larry csókot!-vihogott,Louisra néztem,azt a fejet látni kellett...
-Ez baromság!A pia beszél belőled Zayn!Felejtsd el!!!-mondta.Louist néztem.
-Ha nem akkor vedd le a gatyád...-mondta Niall.
-Nem!Nem fogom levenni!-mondta Louis.
-Akkor csináld meg!!!-kezdett nevetni Zayn,Louis felvette a pólóját,megelégeltem és mivel nem volt jó ha ő elmegy így elkaptam az igének a fölső részét magamhoz húztam és megnyaltam puha ajkait,amit szorosan tapadtak egymáshoz,nem engedve helyet nekem,a szemeibe néztem majd a kezem végighúztam a hasán,nyitotta volna a száját hogy mondjon valamit,de a kezem a tarkójára csúszott és úgy nyomtam magamhoz közelebb és megcsókoltam.

Louis

Teljes sokkban ültem,megpróbáltam ellökni de lefogta a kezeim és közelebb mászott,nem tudtam ellenkezni,úgy éreztem magam mintha az áldozata lennék akit most elkapott.
-Hé fiúk elég lesz.-nevetett Zayn,de Harry nem hagyta abba az ajkamba harapott majd újra megcsókolt.Amikor már nehezen vettem a levegőt akkor engedett el.Döbbenten ültem és nem tudtam mit mondani,mint kiderült kerek 4 percig turkált a számban(!!!)
-Én azt hiszem most fejeztem be!-álltam fel mindent otthagyva és felmentem a mosdóba.A tükör előtt láttam hogy mennyire is piros az arcom,megmostam amikor felegyenesedtem kicsit megrémültem mert megláttam Harryt a tükörben.
-Harry kérlek menj ki...-mondtam halkan és megtöröltem az arcom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése