2013. február 24., vasárnap

9.rész

9.rész
Ez mi volt?!?!

Harry

Louis tényleg teljesen ki volt pirulva,az ajkai remegtek,az enyéim pedig még mindig az övéi után sóvárogtak.A szemeivel végigmértem,ohh...hoppá hoppááá...élvezte!
-Látom élvezted.-nevettem halkan.
-Menj a francba...-mondta és hátat fordított,kicsit meg kellett támaszkodnom mert megszédültem.
-Ugyan Harry...gömbölyödsz nem tudod letagadni hogy nem élvezted!-nevettem.
-De nem élvezted értsd meg!Undorító volt!-mondta,és a tükörbe nézett,elnevettem magam,én tudtam hogy élvezte,ő meg nem akarta bevallani...hát rendben,akkor játszunk így.
-Tessék igyál egy kicsit.-dobtam felé az üveget,amit mint vártam meg is húzott,de ahogy itta csak később jött rá hogy nem...víz van benne,majdnem megitta az üveg felét,akkor jött rá és amit tudott az visszaköpte a csapba...fél korty,nem járt valami jól,rögtön le is ült az kád szélére.
-Na gyere Boo Bear...-nevettem és elkaptam a karját majd magam után húztam,bent lefektettem az ágyára és befeküdtem én is
-Hazza...men...yi..az idő?-kérdezte,álmosnak tűnt,az órámra néztem,majd átöleltem
-Hajnali 1...asszem.-pislogtam kettőt.
-Rendben...én szerintem...-mondta de nem ért a végre...bealudt.A karjaim között szuszogott.A fejem az övének döntöttem és én is bealudtam....este annyit forgott hogy végül háttal volt nekem.

Louis

Reggel arra keltem,hogy meleg levegő fújja a nyakam,valakinek a keze hanyagul át van dobva a csípőmön és az erős mellkasa az én hátam éri,lassan megfordultam Harryvel találtam szembe magam,annyira megijedtem hogy hátrébb ugrottam és leestem az ágyról.Amire ez a perverz hülye is felkelt.
-Harry mit csináltunk este?-kérdeztem halkan.
-Semmit...-törölte meg a szemét álmosan.
-Ne hazudj!Fura bizsergést érzek!-mondtam.
-Este majdnem meghúztál egy fél üveg metaxát...nem csodálom...-mondta.
-Hogy mit?-néztem rá hitetlenkedve.
-Mindegy.-röhögte el magát.
-De nem csináltunk ugye semmit se?-kérdeztem.
-Nem..De miért?-kérdezte meglepődötten.
-Mert nekem barátnőm van!!!-mondtam komolyan.
-Áhh értem...-mondta majd felállt és se szó se beszéd otthagyott...értetlenül néztem utána.Most mi a baja?

3 megjegyzés:

  1. Szia! most olvastam a blogod Imádom :D végre valaki hozott egy ilyen sztorit is.. remélem h Harry és Louis össze jönnek :D xdd a következő hosszabb legyen :) mikor lesz kövi rész?? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa:D
      Örülök hogy tetszik :D
      Ha hosszabb akkor kevesebbet tudok írni(nem 2-3 hanem 1 részt:/) és kicsit unalmasabb lenne de ogyekszem.:D
      Ma lesz és megpróbálol kettőt írni :) xx

      Törlés
    2. oksi akkor maradjon ez :D már várom :D

      Törlés