2013. február 14., csütörtök

Előzmények


Nem...a mi Harrynek nem ilyen volt,azóta megvltoztt,nem jó hatással rá!És ebből nekem elegem van....én eddig tűrtem,vége a türelmemnek ~ Louis Tomlinson

Harry tényleg kicsit becsavarodott hogy az a nőszemély mit nem tud vele csinálni!Észhez fog térni,nem csinál butaságot ~ Niall Horan

Nem értem Harry miért lett ennyire őrült...remélem kicsit a fejéhez kap...és rájön hogy kicsit elrontotta,nem bolond ennyire... ~ Zayn Malik

Harry nem rossz fiú de a szerelem kicsit megbódította...remélem nem sokáig!!Okos fiú rájön hogy ő nem neki való ~ Liam Payne

Elegem van mindenkiből!Miért nem érti meg senki se hogy boldog vagyok?!Nem akartam hogy kiderüljön és? Elég!Elegem van a utálkozókból!Én szeretem őt! Louis Tomlinsont idézve: I'm Happy why you can't accept that?? - Harry Styles

Az 4 fiú éltét felforgatta egy pasifaló,Harry szerelmes és ez ellen a fiúk nem tehetnek semmit se,próbálták megvédeni Harryt de ő makacsul ragaszkodik a barátnőjéhez,mert szereti és szerinte végre viszonzásra talált a szerelme nem pedig csak gyerek szerelem mert végre valaki érett férfiként kezeli és nem csak a pénzére hajt?Vajon mi sül ki ebből az egészből...a fiúknál visszaáll a rend vagy Taylor mindent felforgat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése