2014. január 21., kedd

86.rész


86.rész
Louis bácsi
Louis

Néha Harry felé néztem,szegény láttam hogy el akar szakadni,amikor találkozott a tekintetünk legyintettem egyet jelezve hogy nyugalom...beszélgessen velük nyugodtan én tudok várni,éppen elmerültem a gondolataimban amikor eszembe jutott hogy talán szegény kislány nevét meg is kéne tudni.
 -És...um...hogy hívnak?-kérdeztem.
 -Emily.-mosolygott és annyira áradt belőle a jódkedv,jobbra balra nézelődött majd amikor leraktam megfogta a kezem.
 -Anya mikor fog értem jönniiii?-kérdezte,és én kicsit kétségbeestem.Nem tudtam mit mondani.
 -Hát...én..öm...izé...-dadogtam.
 -És téged hogy hívnak?-mosolygott.Gyorsan váltott témát.
 -Louis vagyok.-mosolyogtam.
 -De te milyen Emily vagy?-mosolyogtam.
 -Ewans.-mondta és szélesen mosolygott.
 -És teee?-érdeklődött a nagy boci szemeivel.
 -Louis Tomlinson vagyok.-mosolyogtam,a szemében kisebb csillogás jelent meg.Csak nem rajongó?
 -A n..nővérem rólatok beszélni szokott.-tapsolt mosolyogva.
 -Szokott beszélni.-javítottam ki mosolyogva.
 -Louis...fázom.-mondta halkan dideregve. Nem tudtam mit kéne tennem...mert ha itt hagyták és az apukája kórházban van akkor lehet nem is tűnt fel nekik...azt hiszik lehet hogy otthon van a nővérével. Írtam Harrynek egy üzentet: "Hazaviszek egy lányt,majd gyere xx L" és elindultam Emilyvel haza...mivel nem akartam hogy Harry taxizzon ezért én beültem Emilyvel és elmentünk hazáig.

Harry

Mikor megkaptam az üzentet nagyon mérges lettem.Még is mi az hogy hazamegy egy lánnyal?Nagyon kiborultam Loura most emiatt,mindent ott hagytam és amilyen gyorsan csak tudtam beszálltam a kocsiba és elindultam haza,rengeteg pirosat kaptam és csak még idegesebb lettem.Mikor beértem a lakásba,berontottam a házba.
 -Mi az...-kezdtem rohadtul mérgesen,és kicsit hangosabban,de amint megláttam hogy mi van visszavettem.
 -Ő..asszem én...-vakartam meg a tarkóm zavartan,felállt majd mellém sétált.
 -Minden rendben?-kérdezte kissé aggódva.
 -Asszem félreértettem az üzenetem.-mondtam,ő egy pillanatra elgondolkozott majd hangosan nevetni kezdett.
 -Köszi az együttérzés.-nevetett.
 -Louis bácsi...-szaladt oda a kislány.
 -Megegyeztünk hogy Louis vagy Lou.-vette fel Lou a kislányt.
 -Ő kicsoda?-mutatott rám.
 -Nem mutogatunk...-húzta el a kezét.
 -És ő Harry.-mosolygott.
 -Szia.-köszöntem.
 -Ismerős vagy a nővérem faláról.-tapsolt nevetve,én meg azt se értettem mi van..hogy hogy kerül ide ez a kislányt.
 -Elhagyták a szülei...majd minden elmondok...holnap megbeszéltem Paulal hogy beszél pár emberével és körbekérdezik a kórházakban.-mondta.
 -Oké.-bólintottam de még mindig zavaros volt,Lou csak elmosolyodott lerakta a kislányt megcsókolt,én meg mosolyogva viszonoztam.Ez jól esett.

3 megjegyzés:

  1. I-MÁ-DOM!!! *-* Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! ^_^ :D

    VálaszTörlés
  2. Aaaaa imádom!!! *_* :D nagyon nagyon nagyon jó rész lett!!! Gyorsan kövit már nagyon várom!!! *_* :D <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóóóóóó lett! :D
    Kíváncsi vagyok a kövire, de nagyon! Siess vele! *-* xoxo

    VálaszTörlés